joi, 12 aprilie 2012

DESPRE MINE




        Pentru moment probabil multi dintre cei care vizualizeaza acest blog, nu foarte multi, deoarece sunt la inceput, nu stiti cine stie ce despre mine. Si DA am inceput putin cu stangul, direct cu cateva poze dar fara sa ma prezint.

          Alexander este numele meu, 21 de ani, inaltimea discutabila! Voi intelegeti ca incerc sa ma prezint in fata voastra nu? dar sincer habar nu am la ora 3: 31 AM ce vreau sa va demonstrez :D [ acesta este un smile care zambeste cu toti dintii, exemplu aveti mai jos ] 



In fine, sunt pasionat de fotografie :


 Gatit:



 sport : [ Halbere :)) ] -glumesc



, urmez cursurile facultatii de Kinetoterapie si Motricitate Speciala la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacau, activitate ce imi ocupa majoritatea timpului.

Sincer pentru inceput am nevoie de ajutorul vostru : Ce ati dori sa cititi pe acest blog?!

O zi/seara frumoasa : Alexander Dascalasu
           

3 comentarii:

  1. Sincer cred ca era mai interesanta postarea mea de aseara :D Hai pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. orice :)) ca multi in ziua de azi nu mai citesc decat bloguri si pagini de facebook(glumesc). si ca un cuvant in plus... apreciez schimbarile aduse structurii blogului de ieri pana azi :D :P

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină