joi, 26 aprilie 2012

FINALA UCL BAYERN MUNCHEN - Chelsea !

                     Aseara , noi , microbistii, am avut parte de 120 de minute de fotbal total, un meci de senzatie intre Real Madrid si Bayern Munchen, faze de poarta, multe ocazii si doua echipe foarte motivate pentru a ajunge in finala. Dupa un inceput fulminant al celor de la Real Madrid , care au condus cu 2-0 in minutul 15 , jucatorii bavarezi s-au trezit la realitate si si-au dat seama ca finala de anul acesta se va juca la ei acasa, asa ca usor usor au preluat controlul partidei si au dus meciul in prelungiri, respectiv penaltiuri, unde au castigat!





                    Baietii astia de la Bayern Munchen au un loc special in sufletul meu, m-am nascut in Germania, Saarbrucken si de cand ma stiu nu am tinut cu nici o alta echipa ! Asa ca aseara am stat cu sufletul la gura sarutand toate stemele din casa cu Bayern Munchen , postere, tricouri , bluze , tot ce inseamna Bayern Munchen ma incojura... traiam cu ei pe teren ,am simtit ca sunt alaturi de ei pe Bernabeu si nu m-au dezamagit!



Asadar pe 19 Mai, 2012 vom avea o finala Bayern Munchen - Chelsea , pe Alliantz Arena , in Munchen, nici nu va inchipuiti cat de tare pot sa ma bucur pentru acest lucru!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină