joi, 12 aprilie 2012

ORI SUNTEM FOTOGRAFI ORI NU MAI SUNTEM!?

ORI SUNTEM FOTOGRAFI ORI NU MAI SUNTEM!?



                         Probabil dupa cum va asteptati, in special cei care ma cunosc, acest blog se va axa in mare pe FOTOGRAFIE , in care veti avea placerea sau nu :)) sa vizualizati o mare parte din munca mea , pareri despre alte fotografii, povesti despre fotografi celebri si noutati din aceasta "LUME A FOTOGRAFIEI"

                        AAA si dupa cum vedeti mai sus pana la urma am scris aceasta postare pentru a impartasii cu voi bucuria unor noi achizitii, mi-am luat in sfarsit trepied :
 [ Normal am facut si o poza alaturi de soramea : ]




 si cele sase carti despre fotografie, expuse in poza de mai sus :D Va urez o zi frumoasa si va las in continuare sa vizionati o serie superba de fotografii realizata de cei de la National Geographic in 2011 


VIZIONARE PLACUTA!



Cu drag Alexander Dascalasu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină